Nieuwe functies in de webshop!Nieuwe functies in de webshop!

Nieuwe functies in de online shop

Uw Gühring gereedschap abonnement:

Bestel terugkerende bestellingen van gereedschap nog sneller dankzij de nieuwe abonnementsfunctie. Selecteer het gewenste gereedschap in de winkel, maak een nieuw abonnement aan of verleng een bestaand abonnement en selecteer het leveringsinterval (wekelijks, om de 14 dagen of maandelijks).



Maximale individualisering voor uw bedrijf: 

Persoonlijke inkoopvoorwaarden

Uw persoonlijke inkoopvoorwaarden en prijzen altijd op een rij

Zo werkt het: 

Meld u aan in onze shop en bekijk uw nettoprijzen voor elk gereedschap.

Persoonlijk profiel

Persoonlijke gegevens en bevoegdheden kunt u op elk moment bekijken en bijwerken.

Zo werkt het: 

In het gedeelte „Mijn account“ vindt u alle belangrijke informatie over uw bedrijf en uw account. Ga naar het tabblad 'Mijn account' en selecteer „Accountgegevens“ om uw persoonlijke accountgegevens te wijzigen.

Als u uw factuuradres wilt wijzigen, neem dan contact op met de verantwoordelijke medewerker. 

Meerdere leveringsadressen

Beheer verschillende leveringsadressen in uw account.

Zo werkt het: 

Ga naar het gedeelte „Mijn account“. Selecteer „Leveringsadressen“ in het tabblad „Bedrijf“. Met de gele knop „Nieuw adres toevoegen“ voegt u een nieuw leveringsadres toe.

Individueel autorisatiebeheer

De rechten en rollen van uw medewerkers kunt u op elk moment individueel instellen, aanpassen en bewerken.

Zo werkt het: 

Ga naar het gedeelte „Mijn account“ om verschillende rollen en rechten te bepalen. Selecteer in het tabblad „Bevoegdheden“ „Rechten en rollen“. Selecteer vervolgens de knop „Nieuwe rol toevoegen“. Geef de nieuwe rol een naam en selecteer de gewenste bevoegdheden voor de rol.

Gebruikersbeheer

Nieuwe gebruikers toevoegen en/of oude gebruikers verwijderen

Zo werkt het: 

Gebruikersbeheer: Selecteer onder „Mijn account“ het tabblad „Bevoegdheden“ „Gebruikersbeheer“. Hier kunt u gebruikers toevoegen door het gewenste e-mailadres in te voeren en op de knop „Gebruiker toevoegen“ te klikken. In de volgende stap kunt u de gebruiker een eerder aangemaakte rol toewijzen.

Benutzerverwaltung

Fügen Sie neue Benutzer hinzu und/oder löschen Sie alte.

Here’s how it works: 

Benutzeradministration: Wählen Sie unter "Mein Konto" den Reiter "Berechtigungen" "Benutzerverwaltung". Hier können Sie Benutzer hinzufügen in dem Sie die gewünschte E-Mail Adresse eingeben und auf den Button "Benutzer hinzufügen" klicken. Im nächsten Schritt können Sie dem Benutzer eine vorher erstellte Rolle zu ordnen.


Optimaliseer uw interne inkoopproces: 

Individuele materiaalnummers

Door het toekennen van individuele materiaalnummers bestelt u nog sneller en optimaliseert u uw processen.

Zo werkt het: 

Neem contact op met de verantwoordelijke medewerker om uw individuele materiaalnummers in te voeren. 

Snelle bestelling

U kunt onze artikelen nu nog sneller vinden en bestellen via de functie 'Snelle bestelling'.

Zo werkt het: 

Boven de zoekbalk vindt u de functie „Snelzoeken“ | „Snelle bestelling“. Voer hier het artikelnummer of de artikelnaam in en voeg de gewenste hoeveelheid van het gewenste artikel aan de winkelwagen toe. 

Individuele bestelopmerkingen

Voeg individuele bestelopmerkingen aan uw bestelling toe.  

Zo werkt het: 

In de winkelwagen kunt u bestelopmerkingen voor uw documenten opslaan. U kunt bestelnummers, tekens/kostenplaatsen en volledige opmerkingen in de betreffende velden voor uw documenten opslaan.

Abonnementsfunctie

Automatiseer regelmatige gereedschapsbestellingen met de abonnementsfunctie.

Zo werkt het: 

Selecteer het gewenste gereedschap in de shop. Klik op de knop „Nieuw abonnement aanmaken“. U kunt nu een nieuw abonnement aanmaken of een bestaand abonnement uitbreiden. U kunt kiezen uit een wekelijkse, tweewekelijkse of een maandelijkse levering.

Winkelwagenbeheer

U kunt winkelwagens opslaan, doorsturen en direct bestellen. Doorgestuurde winkelwagens kunnen bovendien probleemloos door meerdere personen worden bewerkt.

Zo werkt het: 

Als u het gewenste artikel aan de winkelwagen hebt toegevoegd, kunt u het opslaan of doorsturen naar collega's. Selecteer hiervoor de knop 'Opslaan/doorsturen'.

Winkelwagen opslaan: Selecteer „Alleen opslaan“ (om de winkelwagen later te gebruiken) of „Opslaan als sjabloon“ (als de winkelwagen een bestelsjabloon is voor toekomstige bestellingen) om de winkelwagen op te slaan.

Winkelwagen doorsturen: Als u de winkelwagen wilt doorsturen, selecteert u „Winkelwagen doorsturen naar andere gebruikers van het bedrijf voor bewerking“. Hier krijgt u een overzicht van alle gebruikers die zijn toegewezen aan het bedrijf. U kunt uw winkelwagen doorsturen en een opmerking plaatsen voor uw collega's. Uw collega's kunnen nu de doorgestuurde winkelwagen bewerken.

Winkelwagens importeren

Importeer uw winkelwagen handmatig via een Excel-lijst. 

Zo werkt het: 

Met de functie 'Winkelwagen importeren' in uw account kunt u handmatig aangemaakte bestellijsten importeren. Een sjabloon voor de handmatige import vindt u in de shop onder „Mijn account“ „Winkelwagen importeren“ (klik op: „Bestandssjabloon downloaden“). Vul dit sjabloon in met de gewenste artikelnummers en hoeveelheden en upload de lijst. Selecteer hiervoor het aangemaakte bestand en klik op de knop „Import starten“.


Uw bestellingen op een rij:

Bestellingen bekijken

Alle online bestellingen op een rij op uw account. 

Zo werkt het: 

Ga naar het gedeelte „Mijn account“. Selecteer in het tabblad „Bedrijf“ (tandwiel) „Online bestellingen“. Hier ziet u alle eerdere bestellingen van uw bedrijf. Voor een gedetailleerde weergave van afzonderlijke bestellingen klikt u op het documentpictogram naast de gewenste bestelling.

Nabestelling met 1 klik

Plaats met slechts één klik eerdere bestellingen opnieuw in de winkelwagen om ze direct te bestellen.

Zo werkt het: 

Ga naar het gedeelte „Mijn account“. Selecteer in het tabblad 'Bedrijf' (tandwiel) „Online bestellingen“. Hier ziet u alle eerdere bestellingen van uw bedrijf. Klik nu op het winkelwagenpictogram naast uw bestelling. Uw vorige bestelling wordt nu met alle artikelen in uw winkelwagen geplaatst.


Overzicht van alle gereedschapsgegevens en beschikbaarheid:

Beschikbaarheid

De beschikbaarheid van alle artikelen controleren wij altijd in realtime voor u.

Zo werkt het: 

Als aangemelde gebruiker kunt u bij het betreffende artikel of in de winkelwagen 24 uur per dag zien of uw gewenste gereedschap beschikbaar of op voorraad is. De webshop geeft de volgende statussen weer:


Beschikbaar
Beschikbare hoeveelheid X (X = het aantal dat beschikbaar is)
Langere levertijd (deze melding verschijnt als de voorraad = 0 is)

Gereedschapsgegevens en CAD-tekeningen

U kunt al onze gereedschapsgegevens en CAD-tekeningen (dxf, stp, xml) downloaden.

Zo werkt het: 

Als aangemelde gebruiker krijgt u toegang tot gereedschapstekeningen en CAD-tekeningen die u kunt downloaden. U kunt de gegevens vinden op de pagina met artikeldetails onder het tabblad „Downloads“. Gereedschapsgegevens en -tekeningen kunnen worden gedownload als dxf-, step-, xml- of png-bestand.

Snijgegevens

De snijgegevens van onze gereedschappen kunt u met slechts één klik bekijken.

Zo werkt het: 

Er zijn twee mogelijkheden om de snijgegevens van een gereedschap te bekijken.

De rekenmachine voor snijparameters: U vindt onze rekenmachine voor snijparameters op de pagina met artikeldetails onder het tabblad „Rekenmachine voor snijparameters“. Voer hier de nodige gegevens in, waarna onze rekenmachine de snijparameters voor het geselecteerde gereedschap voor u uitrekent.

De Gühring Navigator: U kunt de snijgegevens ook via onze Gühring Navigator opvragen. Klik hiervoor op de gele knop „Snijgegevens en informatieblad“ boven het gewenste artikel en u wordt automatisch naar onze navigator doorgestuurd. Voer ook hier de nodige gegevens voor uw gereedschap in, waarna u de snijgegevens krijgt of het passende informatieblad kunt downloaden.


Interfaces met uw ERP-systeem: 

OCI interface

Uitwisseling van catalogusinformatie tussen de Gühring webshop en uw ERP-systeem (bijv. SAP). 

Om deze functie te gebruiken, gelieve ons te contacteren.

Zo werkt het: 

Selecteer na registratie bij de Gühring webshop in het gedeelte „Mijn account“ onder „Bestelfuncties“ -> „OCI-overdracht“ om de aanmeldings-URL op te vragen voor OCI (voorbeeld URL:https://webshop.guehring.de/prolineoci/login/q/k/169bd4bc018411b1b3c73ef63563da7/.) Kopieer de URL en bewaar deze in uw ERP-systeem als OCI-shop. Definieer een hook-URL in uw ERP. Deze moet worden doorgegeven als HTTP/GET-parameter „HOOK_URL“ bij het oproepen van de webshop (hoofdlettergevoelig)

Voorbeeld: https://webshop.guehring.de/prolineoci/login/q/k/169bd4bc018411b1b3c73ef63563da7/?HOOK_URL=https://erp. kunde.com/. Bij het gebruik van SAP wordt de HOOK_URL doorgaans automatisch doorgegeven wanneer de leverancierscatalogus wordt opgeroepen.

Ga in uw ERP naar de OCI-shop en vul de winkelwagen in. In het winkelwagenoverzicht van de Gühring webshop kan de winkelwagen met de knop 'via OCI overdragen' naar het ERP-systeem worden overgedragen. Bevestig de vraag 'Winkelwagen wissen' indien gewenst. Zo wordt de winkelwagen in de Gühring webshop gewist.
Accepteer nu in het ERP-systeem de winkelwagen en verwerk deze verder.